Citadele uus ChatGPT tehisaruga konsultant Adele vastab esialgu veatult 75-80% küsimustele
Enamlevinud üldistele finantsteenuseid puudutavatele küsimustele vastamiseks on Citadele panga klientidel uus abiline - Adele. Tehisaru (AI) toel töötav virtuaalne konsultant vastab inimeste küsimustele ööpäevaringselt.
Citadele panga jaepanganduse juht Marina Hakiainen
Citadele panga andmetel moodustavad klientide kõnedest ja kirjavahetusest klienditeenindajatega 70% küsimused tehniliste probleemide, teenuste ja jooksvate pakkumiste kohta. Selleks, et muuta protsess kliendile mugavamaks, saab sellistele korduma kippuvatele üldistele küsimustele vastata Adele. Citadele on esimene pank oma regioonis, kes on võtnud kasutusele generatiivsel tehisintellektil põhineval Open AI-l töötava konsultandi.