Enamlevinud üldistele finantsteenuseid puudutavatele küsimustele vastamiseks on Citadele panga klientidel uus abiline - Adele. Tehisaru (AI) toel töötav virtuaalne konsultant vastab inimeste küsimustele ööpäevaringselt.

- Citadele panga jaepanganduse juht Marina Hakiainen
Citadele panga andmetel moodustavad klientide kõnedest ja kirjavahetusest klienditeenindajatega 70% küsimused tehniliste probleemide, teenuste ja jooksvate pakkumiste kohta. Selleks, et muuta protsess kliendile mugavamaks, saab sellistele korduma kippuvatele üldistele küsimustele vastata Adele. Citadele on esimene pank oma regioonis, kes on võtnud kasutusele generatiivsel tehisintellektil põhineval Open AI-l töötava konsultandi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Oma ala professionaalide koostöös loodud eelarverakendus VeeRa on kasvanud Eesti avaliku sektori eelarveprotsesside digipöörde sümboliks ning võidab järjest enam kasutajaid ka teistes sektorites. Kui varem sõltus eelarve koostamine lõpututest Exceli tabelitest ja käsitsi andmesisestusest, siis nüüd pakub VeeRa pilvepõhist lahendust, mis on ühtaegu mugav kulujuhtidele ja ülevaatlik finantsjuhtidele.