Autor: Finantsuudised.ee • 30. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Telia ja Kaubamaja Grupp viisid kaardimaksed ja Partnerkaardi mobiili

Iseteenindus Järve Selveris.
Foto: Erik Prozes
Esimese suurema jaekaubandusettevõttena alustas Tallinna Kaubamaja Grupp Telia mobiilse rahakoti, mTasku mobiilimaksete pakkumist. mTaskut saab kasutada kõigis Kaubamaja, Selveri ja I.L.U. kaupluste kassades üle Eesti.

Tallinna Kaubamaja Grupi ASi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats kinnitas, et tegu on olulise sammuga, sest selle kasutamine muudab igapäevase poes käimise mugavamaks rohkem kui 660 000 Partnerkaardi omanikule. „Usume, et mTasku on edukas, sest see annab kliendile täieliku vabaduse rahakotist loobuda. Küsimus ei ole enam selles, mitu kaarti rahakotti mahub, sest enam ei ole vaja üldse rahakotti kaasas kanda. Enamus teenuseid on juba nutitelefonis saadaval, nüüd ka Partnerkaart. Tulevikus ei ole vaja muretseda, et mõni ost jääb rahakoti, pangakaardi või sularaha puudumisel tegemata ning soodustused saamata, sest kõik mugavused on koondatud ühte rakendusse,“ rääkis Paats.

Kui kliendil on plastist Partnerkaart juba olemas, saab selle menüüvalikust mTaskusse lisada, mis võimaldab teenust kohe ka kasutama hakata. mTasku lahendust saavad kasutada kõigi kohalike mobiilioperaatorite kliendid.

„Mobiilimakse tegemiseks tuleb oma pangakaart lisada mTaskusse, seejärel saab mobiiltelefoniga mugavalt oma ostude eest tasuda nii tavakassades kui ka iseteeninduse kassades,“ selgitas Rene Paats. „Näiteks iseteeninduspuldi saamiseks piisab nutitelefoniga mTasku maksemärgise QR-koodi või NFC-märgise skaneerimisest. Pärast kaupade skaneerimist ja puldi tagastamist hoidlasse tuleb mTaskuga makseterminali juures asuvat maksemärgist uuesti skaneerida, valida kassaekraanilt mTasku makse ning vajutada mobiiliekraanil „maksa“ nuppu,“ märkis Rene Paats.

Kõigi ostutehingute andmed ja saadud soodustused kuvatakse mTaskusse saadetaval m-Kviitungil.

„Uus lahendus loob inimestele võimaluse koondada erinevad teenused elektroonilisel kujul ühte turvalisse mobiilirakendusse mTasku,“ märkis Telia Eesti ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna. „mTasku võimaldab nutitelefoni vahendusel pakkuda kaardimaksetehinguid ja tulevikus muid praeguses tavarahakotis leiduvaid väärtuslikke teenuseid, nagu kliendikaardid, kinkekaardid, ühistranspordi- ja läbipääsukaardid, e-kviitungid ning e-dokumendid, mobiilipõhisel kujul,“ sõnas Tarmo Kärsna.

mTasku lahenduse saab oma nutitelefonile alla laadida Apple Store’i ja Google Play rakendusepoodidest. 

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077