Autor: Finantsuudised.ee • 9. juuni 2020

Coop Pank hakkab kasutama laenuotsuste kiirendamiseks maksuameti andmeid

Coop Pank hakkas pakkuma võimalust laenutaotluste esitamisel kasutada töökoha ja sissetuleku andmete edastamiseks Maksu- ja Tolliameti andmeid, mis muudab laenu taotlemise mugavamaks ja klient saab vastuse kiiremini.
Foto: Liis Treimann

Coop Panga erakliendi tarbimisfinantseerimise äriliini juht Rasmus Heinla selgitas, et uus lahendus võimaldab Coop Pangal teha laenu taotleva kliendi nõusolekul Maksu- ja Tolliameti andmebaasi automaatse päringu tema töötasu ja muid sissetulekuid puudutava info saamiseks. „Sellisel juhul pole kliendil vaja esitada laenu taotlemisel täiendavaid dokumente oma töötasu kohta ning saame anda kiirema vastuse, kas küsitud laenusumma on jõukohane. Klientidel pole siiski kohustust selliste automaatpäringute lubamiseks,“ lausus Heinla.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077