Ainult tellijatele
Autor: Kristo Krumm • 3. november 2020
Ainult tellijatele

Kuidas muutuvas majanduskeskkonnas oma ettevõtte finantsilist puhvrit arvestada?

Finantskoolitaja ja ettevõtja Kristo Krumm
Autor: erakogu
Pea iga ettevõtte omaniku ja juhi jaoks on käimasolevad kriisid õudusunenäoks. Mitte sageli kriisi enda pärast, vaid küsimuse pärast, kas ja kuidas see mõjutab ettevõtte finantsseisundit, kirjutab koolitaja ja ettevõtja Kristo Krumm.

Oma eelmises artiklis „Kuidas leida toote või teenuse tasuvuspunkti?“ peatusin ma pikemalt omahinna ja kasumiläve leidmise metoodikale. Samast arvutusloogikast saab tuletada veel mitu ettevõttele lihtsasti mõistetavat ja olulist näitajat, mille teadmine ja mõistmine annab ideid nii analüüsiks kui ka kindlustunnet ettevõtte juhile.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Finantsuudised.ee toetajad:
Marge AasalaidFinantsuudised.ee juhtTel: 52 80 443
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077