Autor: Kristo Krumm • 3. november 2020

Kuidas muutuvas majanduskeskkonnas oma ettevõtte finantsilist puhvrit arvestada?

Finantskoolitaja ja ettevõtja Kristo Krumm
Foto: erakogu
Pea iga ettevõtte omaniku ja juhi jaoks on käimasolevad kriisid õudusunenäoks. Mitte sageli kriisi enda pärast, vaid küsimuse pärast, kas ja kuidas see mõjutab ettevõtte finantsseisundit, kirjutab koolitaja ja ettevõtja Kristo Krumm.

Oma eelmises artiklis „Kuidas leida toote või teenuse tasuvuspunkti?“ peatusin ma pikemalt omahinna ja kasumiläve leidmise metoodikale. Samast arvutusloogikast saab tuletada veel mitu ettevõttele lihtsasti mõistetavat ja olulist näitajat, mille teadmine ja mõistmine annab ideid nii analüüsiks kui ka kindlustunnet ettevõtte juhile.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077