2019. aastal alustas toonane Keskerakonna, EKRE ja Isamaa valitsuskoalitsioon aktiivseid ettevalmistusi avaliku ja erasektori koostöömudeli (PPP) rakendamiseks Eesti põhimaanteede neljarealiseks (2+2) väljaehitamisel.
Ambitsioonikate plaanide kohaselt pidi juba 2021. aastal algama Tallinn-Pärnu maanteel Libatse-Nurme teelõigu ehitus DBFM-meetodil (Design-Build-Finance-Maintain), et saada pilootprojekti käigus seni Eestis puuduv reaalne kogemus averuse toimimisest selles valdkonnas.
Valitsus arutas kabinetiistungil järgmise nelja aasta 2+2 teede ehituse ajakava ja rahastust, kuna teede väljaehitamiseks on vaja juurde leida 186 miljonit eurot.
Läti kapitalituru ajaloos toimub esimest korda ulatuslik vabatahtlik aktsiate tagasiostutehing, mille eesmärk on muuta oluliselt riigi finantsmaastikku. Finantsteenuste kontsern Indexo viib ellu DelfinGroupi aktsiate tagasiostu- ja vahetuspakkumist ning emiteerib uusi aktsiaid, eesmärgiga luua Lätis tugev kohaliku kapitaliga finantskontsern, mis suudaks pakkuda reaalset konkurentsi välismaistele pankadele.