Tiina Drui: Töötajate pühendumuse hoidmisest on saanud määrav edutegur
Koroonakriisis elatud aasta on toonud ettevõtete toimises muutuse, milleks polnud keegi valmis, kuid millega hakkamasaamine eraldab terad sõkaldest, ütleb Eesti Energia töötajakogemuse direktor Tiina Drui.
Eesti Energia seisis 2020. aasta märtsis alanud eriolukorras silmitsi ülesandega tagada elutähtsate teenuste toimimine eesliini töötajate tervist liigselt ohtu seadmata ning samal ajal tuli enam kui 1600 kontoritöötajat viia kaugtööle sisuliselt üleöö. Samal ajal ohjas ettevõtte juhtimist erinevatel tasanditel iga päev koos käinud kriisikomisjon.
Ehkki koroonaviiruse pandeemia algusest on möödas enam kui aasta ja suur osa töötajatest on kaugtööd praktiseerinud tänaseks ligemale sama kaua, leidub veel nii mõndagi, millega harjuda ja ümber kohaneda. Milliste väljakutsetega ettevõtted parasjagu silmitsi seisavad?
Koroonakriisist tingitud piirangute tõttu on paljud tööandjad väga keerulises olukorras. Kui käive on langenud, tuleb analüüsida, kas keerulisest ajast aitab üle uue töötasu hüvitise taotlemine, töötajate palga ajutine vähendamine, nende korralisele puhkusele saatmine või suisa koondamine.
Alles kevadel oma Amazonipõhise e-kaubanduse brändi maha müünud Mihkel Moosel rääkis Investeerimisfestivali Eduloolaval, et tal oligi plaan Amazoni senikaua teha, kuniks tuleb hea idee, mida teha. Läks viis aastat ja ettevõtte eest sai ta miljoneid dollareid.
Pettused on olnud osa ärimaailmast juba ammu enne koroonakriisi, kuid viimase aasta jooksul on erinevatele petuskeemidele ja petturite tegutsemisele hakatud meedia poolt veelgi rohkem tähelepanu pöörama.
Finantsjuhtide ja raamatupidajate töö on täis väljakutseid: palju tabeleid, rohkelt andmeid, vajadus täpsete ja õigeaegsete aruannete järele ning palju korduvaid ülesandeid, mis nõuavad tohutult aega. Power Platform pakub neile väljakutsetele lahendust, võimaldades automatiseerida igapäevaseid protsesse, standardiseerida aruandlust ja luua dünaamilisi aruandeid.