Autor: Daisy Pello, finantsuudised.ee juht • 20. oktoober 2021

Apelsini kaupluste juht müügi kasvatamisest: äärmiselt oluline ka poe füüsiline kohalolu

Kodutarvete kaupluseketi Apelsin kaupluste juht Tanel Hagel.
Foto: Pressimaterjalid
E-kaubandus on oma sõiduvees, leiab kodutarbeid müüva Apelsini kaupluste juht Tanel Hagel. Millised on pikaajalise ettevõtja veebimüügi praktikad, mis praegusel ajal kõige paremini toimivad?

Kodutarvete kaupluseketi Apelsin kaupluste juhi Tanel Hageli sõnul on kunagi populaarsete tootekataloogide rolli üle võtnud e-poed. E-pood on muutunud nii turunduskanaliks kui ka müügiplatvormiks, täiendades füüsilise kaupluse rolli.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077