Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu märtsis 891 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga suurenes müügitulu püsivhindades 18%.

- Tööstuskaupade kauplustest enim ehk 87% suurenes müügitulu tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes.
- Foto: Andres Haabu
Statistikaameti analüütik Johanna Linda Pihlak tõi välja, et märtsis mõjutasid jaekaubandusettevõtete müügitulu kasvu enim tööstuskaupade kauplused, kus müük suurenes aastaga 33%. „Tööstuskaupade kaupluste müügitulu kiirele kasvule avaldas mõju see, et möödunud aasta märtsis olid kaubanduskeskused koroonaviirusest tingitud piirangute tõttu suletud,“ selgitas Pihlak.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Praegusaegse ja edumeelse ettevõtte jaoks on põhipanga vahetamine hästi läbimõeldud ja strateegiline samm, mis võib tuua märgatavat kasu. Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas lükkab ümber müüdi, et pangavahetus on ettevõttele keeruline, ajamahukas ja riskantne: „Tänapäeval pole küsimus enam selles, kuidas panka vahetada, vaid miks. Võit seisneb kulude kokkuhoius ja paremas teeninduses.“