Autor: Villu Zirnask • 30. detsember 2019
Ainult tellijatele

Kas ettevõtete aruandlus vajab kultuurišokki?

Pealkirjas esitatud küsimus on nõustamisfirmas EY koostatud finantsarvestuse 2019. aasta uuringuraporti pealkiri („Does corporate reporting need a culture shock?“). Küsimus tõstatus sellest, et 74% umbes tuhandest suurfirmade finantsjuhtidest ja finantskontrolleritest, keda uuringu raames küsitleti, ütles, et investorid tahavad neilt saada üha enam mittefinantsinfot.

Villu Zirnask
Autor: Urmas Kamdron

Mitme alateema puhul (visioon ja eesmärk, inimkapital, bränd) väitsid paljud, et see info on ettevõttel aastaaruandes olemas, aga näiteks ettevõtte kultuuri puudutava info kohta ütles seda vaid 39%. Ettevõtte kultuuri osas on lõhe info nõudluse ja pakkumise vahel kõige suurem. Ühest küljest: milliste mõõdikute abil ettevõtte kultuuri iseloomustada? Teisest küljest: just kiivas kultuur on tihtipeale andnud ettevõtete börsiväärtustele ootamatuid kabelimatse ja mõistagi sooviks iga investor selle riski suurusest paremini teadlik olla.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Kord nädalas ilmuva finantsuudised.ee uudiskirja
  • Ligipääsu Finantsjuhtimise Infolehe PDFidele
  • Äripäeva Infopanga hõbepaketi
  • Parimad pakkumised finantskoolitustele
Jaga lugu
Finantsuudised.ee toetajad:
Bret MetskülaFinantsuudised.ee juhtTel: 58 117 860
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077