Pealkirjas esitatud küsimus on nõustamisfirmas EY koostatud finantsarvestuse 2019. aasta uuringuraporti pealkiri („Does corporate reporting need a culture shock?“). Küsimus tõstatus sellest, et 74% umbes tuhandest suurfirmade finantsjuhtidest ja finantskontrolleritest, keda uuringu raames küsitleti, ütles, et investorid tahavad neilt saada üha enam mittefinantsinfot.
Villu Zirnask
Autor: Urmas Kamdron
Mitme alateema puhul (visioon ja eesmärk, inimkapital, bränd) väitsid paljud, et see info on ettevõttel aastaaruandes olemas, aga näiteks ettevõtte kultuuri puudutava info kohta ütles seda vaid 39%. Ettevõtte kultuuri osas on lõhe info nõudluse ja pakkumise vahel kõige suurem. Ühest küljest: milliste mõõdikute abil ettevõtte kultuuri iseloomustada? Teisest küljest: just kiivas kultuur on tihtipeale andnud ettevõtete börsiväärtustele ootamatuid kabelimatse ja mõistagi sooviks iga investor selle riski suurusest paremini teadlik olla.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Finantsuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.