Villu Zirnask • 22 jaanuar 2019
Jaga lugu:
Intervjuu
Ainult tellijale

Strateegiaprofessor Eric K. Clemons: liiga kvantitatiivne mõtlemine teeb kahju, õppige ajalugu ja ajaloost

Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda.  Foto: shutterstock.com

Tänapäeva tehnoloogiahiiglaste, nagu Uber ja Google, edu peitub selles, et nad tõid turule üldsuse arvates midagi uut. Whartoni professor Eric K. Clemons aga arvab, et see seletus on liiga lihtne. Ajalugu iseloomustab mustrite kordumine ja pole ebatavaline, et ammuste aegade edukaimates ettevõtetes võib näha tänapäeva uute ärimudelite vilksatusi, räägib ta.

„Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda,“ väidab Clemons. Järgnevas intervjuus räägib ta oma värskest raamatust „New Patterns of Power and Profit: A Strategist’s Guide to Competitive Advantage in the Age of Digital Transformation“ („Uued võimu- ja kasumimustrid: käsiraamat konkurentsieeliste saamiseks digitransformatsiooni ajastul“).

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu Finantsjuhtimise Infolehe PDFidele
  • Finantsjuhtimise Infolehe paberväljaande
  • kord nädalas ilmuva finantsuudised.ee uudiskirja
  • Jaga lugu:
    Seotud lood
    FINANTSUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad finantsteemaliseduudised igal nädalal enda postkasti.

    Finantsuudised.ee toetajad:

    Bret Metsküla
    Bret MetskülaFinantsuudised.ee juhtTel: 58 117 860bret@finantsuudised.ee
    Kaspar Kitsing
    Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee