Autor: Villu Zirnask • 22. jaanuar 2019

Strateegiaprofessor Eric K. Clemons: liiga kvantitatiivne mõtlemine teeb kahju, õppige ajalugu ja ajaloost

Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda.
Foto: shutterstock.com
Tänapäeva tehnoloogiahiiglaste, nagu Uber ja Google, edu peitub selles, et nad tõid turule üldsuse arvates midagi uut. Whartoni professor Eric K. Clemons aga arvab, et see seletus on liiga lihtne. Ajalugu iseloomustab mustrite kordumine ja pole ebatavaline, et ammuste aegade edukaimates ettevõtetes võib näha tänapäeva uute ärimudelite vilksatusi, räägib ta.

„Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda,“ väidab Clemons. Järgnevas intervjuus räägib ta oma värskest raamatust „New Patterns of Power and Profit: A Strategist’s Guide to Competitive Advantage in the Age of Digital Transformation“ („Uued võimu- ja kasumimustrid: käsiraamat konkurentsieeliste saamiseks digitransformatsiooni ajastul“).

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Finantsuudised.ee toetajad:
Marge AasalaidFinantsuudised.ee juhtTel: 52 80 443
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077