Autor: Villu Zirnask • 22. jaanuar 2019
Ainult tellijatele

Strateegiaprofessor Eric K. Clemons: liiga kvantitatiivne mõtlemine teeb kahju, õppige ajalugu ja ajaloost

Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda.
Autor: shutterstock.com

Tänapäeva tehnoloogiahiiglaste, nagu Uber ja Google, edu peitub selles, et nad tõid turule üldsuse arvates midagi uut. Whartoni professor Eric K. Clemons aga arvab, et see seletus on liiga lihtne. Ajalugu iseloomustab mustrite kordumine ja pole ebatavaline, et ammuste aegade edukaimates ettevõtetes võib näha tänapäeva uute ärimudelite vilksatusi, räägib ta.

„Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda,“ väidab Clemons. Järgnevas intervjuus räägib ta oma värskest raamatust „New Patterns of Power and Profit: A Strategist’s Guide to Competitive Advantage in the Age of Digital Transformation“ („Uued võimu- ja kasumimustrid: käsiraamat konkurentsieeliste saamiseks digitransformatsiooni ajastul“).

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Kord nädalas ilmuva finantsuudised.ee uudiskirja
  • Ligipääsu Finantsjuhtimise Infolehe PDFidele
  • Äripäeva Infopanga hõbepaketi
  • Parimad pakkumised finantskoolitustele
Jaga lugu
Finantsuudised.ee toetajad:
Bret MetskülaFinantsuudised.ee juhtTel: 58 117 860
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077