Autor: Villu Zirnask • 22. jaanuar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Strateegiaprofessor Eric K. Clemons: liiga kvantitatiivne mõtlemine teeb kahju, õppige ajalugu ja ajaloost

Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda.
Foto: shutterstock.com
Tänapäeva tehnoloogiahiiglaste, nagu Uber ja Google, edu peitub selles, et nad tõid turule üldsuse arvates midagi uut. Whartoni professor Eric K. Clemons aga arvab, et see seletus on liiga lihtne. Ajalugu iseloomustab mustrite kordumine ja pole ebatavaline, et ammuste aegade edukaimates ettevõtetes võib näha tänapäeva uute ärimudelite vilksatusi, räägib ta.

„Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda,“ väidab Clemons. Järgnevas intervjuus räägib ta oma värskest raamatust „New Patterns of Power and Profit: A Strategist’s Guide to Competitive Advantage in the Age of Digital Transformation“ („Uued võimu- ja kasumimustrid: käsiraamat konkurentsieeliste saamiseks digitransformatsiooni ajastul“).

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077