Saate „Digitark äri“ fookuses on äritarkvara valik ja juurutamine ning sellega seotud muutuste juhtimine ettevõttes.

- Mare Timian, Külli Reino, Julia Ležeiko ja Mall Bakler
- Foto: Andres Laanem
Saates jagavad oma elulisi kogemusi ja kuldaväärt soovitusi Thermory IT-juht Julia Ležeiko ja Flexa Eesti finantsjuht Mall Bakler. Nad rõhutavad, et äritarkvara juurutamine ei tähenda alati keerulist ja kallist protsessi. Tähtis on eeltöö, kus tuleks põhjalikult analüüsida ettevõtte ärivajadusi ja kaasata asjatundjaid. Selleks, et see ettevõtmine valutult ja sujuvalt õnnestuks, on kriitiliselt oluline kaasata kohe alguses ka kõik töötajad, kes on nende protsesside ja muudatustega seotud.
Saatekülalised rõhutavad, et tasub hoiduda olukorrast, kus ettevõttel on kuhjaga ärilahendusi, aga puudub ühtne süsteem. Praktikutest saatekülalised toonitavad, et avatus ja koostöö ettevõtte sees on üks edu võtmeid muudatuste elluviimisel.
Saadet juhivad Äripäeva teemaveebide raamatupidaja.ee ja palgauudised.ee ärijuht Mare Timian ja toimetaja Külli Reino.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saate „Digitark äri” toetaja
AccoSuite kutsub sind tasuta konsultatsioonile. Saad praktilised näpunäited, kuidas majandustarkvara abil kulusid vähendada kuni 30%, säästa aega ning suunata need ressursid oma ettevõtte innovatsiooni ja kasvamisse. Meie ärilahendused on sulle taskukohased − olgu sul siis
start-up, e-pood või 300 töötajaga rahvusvaheline ettevõte. Tule tasuta konsultatsioonile ja avasta kasvu allikad!
Äritarkvara vahetamine ei pea olema raketiteadus
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aktsiaseltsi KredEx Krediidikindlustus juhatuse liige Katrin Savi ütleb, et rahvusvahelises äris on ostu-müügiprotsessis lisaks toote või teenuse kvaliteedile olulised ka muud tingimused, näiteks pikk maksetähtaeg aga ka müüja poolt pakutavad finantseerimislahendused. „Suuremate tehingute puhul on oluline pikk maksetähtaeg koos paindliku maksegraafikuga, mida välispartner ootab. Kui ostja soovib tasuda kolme, viie või isegi kümne aasta jooksul, satub Eesti ettevõtja keerulisse olukorda. Riskid on suured, sest maksed võivad viibida või üldse laekumata jääda, ent tellimusest loobuda ei taha ükski eksportija,“ lausus ta Äripäeva Raadios kõlanud saates.