Uue panga kaubamärk töötati välja koostöös rahvusvahelise nimeka konsultatsiooniettevõttega Future Brand Suurbritanniast.
„Luminor sümboliseerib uue panga kõige eristuvamaid tugevusi. Nime esimene osa – „lumi” pärineb ladinakeelsest sõnast „lumen”, mis tähendab valgust. Luminor on majakaks ja teejuhiks panga eraisikutest ja ettevõtjatest klientidele, aga ka ettevõtetele, kogukondadele ja riikidele, kus pank tegutseb. Panga sõnum on, et parem elu on võimalik ja oma elujärge saab parandada. Nime teine osa – „nor” viitab tugevatele põhjamaistele juurtele – uue ettevõtte omanikud on Põhjamaade pangad. Need kaks tahku on põimitud ühte nimesse,” sõnab FutureBrandi strateegiajuht Freddie Baveystock.
„Ehitame nii uut panka kui ka uut finantsteenuste brändi. Meie brändi DNAks on kolm väärtust, mis loovad kindla vundamendi nii uue panga sisekultuurile kui ka tegevuspõhimõtetele: inimesed ennekõike; kvaliteet kõiges ja selged eesmärgid,” selgitab tulevase ühendpanga juhatuse esimees Erkki Raasuke.
„Loodaval ühendpangal hakkab olema tugev geograafiline esindatus, sest Nordea on tugev Eesti turul, DNB on tugev Leedu turul ning mõlemad on tugevad Läti turul. Uue panga eesmärk on saada Balti riikides klientide jaoks suurpangaks,” kirjutavad DNB ja Nordea esindajad.
DNB ja Nordea Baltikumi äride ühendamine jätkub varem teavitatud ajakava kohaselt. Kuni tehingu toimumiseni ja regulaatorite heakskiidu saamiseni tegutsevad pangad vastavalt planeeritule Eestis, Lätis ja Leedus eraldiseisvalt. Tehing plaanitakse lõpule viia 2017. aasta teises kvartalis.