Sander Aasna: e-arvetest on kujunemas uus norm

Sander Aasna, Omniva infoäri valdkonna juht.  Foto: erakogu

Omniva e-arvete lahendustele on üle läinud nii linna- ja vallavalitsused kui ka koolid, lasteaiad ja muud avaliku sektori asutused, kes näevad vajadust finantsprotsesside automatiseerimise järele.

Omniva infoäri valdkonna juhi Sander Aasna sõnul on e-arvetest kujunemas samasugune uus norm, nagu seda on täna näiteks digiallkirjastamine. „E-arvetele üleminek säästab ettevõtjale keskmiselt 30 minutit ühe arve pealt. Kuna aeg on ettevõtja kalleim ressurss, siis on e-arvete kasutuselevõtt siin ka ainuõigeks lahenduseks,“ selgitas Aasna.

Aja kokkuhoiu ja keskkonnasäästlikuse huvides on Omniva e-arve lahenduse kasutusele võtnud ka Tallinna linnavalitsus. Tallinna linnavalitsuse finantsinfosüsteemide osakonna juhataja Martin Männili sõnul on Omniva eelis konkurentide ees eelkõige suurem paindlikkus suure avaliku sektori organisatsiooni vajadustega kohandumisel. „Omniva on e-arvete valdkonnas meile sobilik partner, kuna ettevõte pakub terviklikku komplekti e-arvetega seotud teenustest – ostuarvete digiteerimist, arvete menetluskeskkonda ning ka müügiarvete väljastamise teenust,“ selgitas Männil.

Tallinna linn koosneb ligi 300 asutusest ja mitmetasandilisest asutuste hierarhiast. E-arvete kasutuselevõtmise tulemusena lahendati ajamahukas ja kulukas arvete edastamine ligi 300 asutusest linna tsentraalsesse raamatupidamiskeskusesse. Lisaks kehtivad Männili sõnul avaliku sektori raamatupidamises mitmed arvete haldust keerukamaks muutvad nõuded. „Omniva on olnud paindlik partner leidmaks lahendusi ka neile spetsiifilistele vajadustele,“ kinnitas Männil.

Omniva tuli möödunud aastale turule ka e-kuluaruande lahendusega. Kuluaruannete esitamiseks piisab vaid ostutšeki või sõidupileti pildistamisest, kuluaruande jaoks vajalike väljade täitmisest ja kinnitusringile saatmisest. Kõike seda saab teha nutitelefoni rakenduses, mis on saadaval nii Androidi kui ka iOS operatsioonisüsteemile.

Omniva Arvekeskus on lahendus arvete saatmiseks, vastuvõtmiseks, menetlemiseks ja säilitamiseks. See võimaldab hallata ühes kohas erinevatest kanalitest saabuvaid ja väljasaadetavaid arveid – nii e-arveid, PDF-arveid kui ka paberarveid. Arvekeskus võimaldab muuta kogu ettevõtte ostu- ja müügiarvete menetlusprotsessi paberivabaks.

Jaga lugu:
Seotud lood
FINANTSUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad finantsteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Finantsuudised.ee toetajad:

Bret Metsküla
Bret MetskülaFinantsuudised.ee juhtTel: 58 117 860
Rain Jüristo
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077