Rahvusvaheline majandusajakiri Global Finance nimetas SEB eraklientidele ja äriklientidele pakutavad digitaalsed lahendused Eesti parimaks. Sama auhinna pälvis SEB ka Lätis ja Leedus. Eestis tunnistati SEB eraklientide digitaalsed lahendused parimaks juba neljandat aastat järjest.
„Digitaalsed pangateenused on väga oluline osa pangandusest. Kliendid teevad üha rohkem tehinguid nutitelefonides ja tahvelarvutites, tegu on kõige kiiremini kasvava teeninduskanaliga. SEB on viimastel aastatel oluliselt panustanud digilahenduste innovatsiooni. Kevadest saavad meie kliendid panganõu küsida videosilla ja pangakonto avada videokõne vahendusel, lisaks oleme uuendanud panga mobiiliäppi ja täiustanud veebikeskkonda,“ kommenteeris SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Ainar Leppänen.
Global Finance valis parimaid digitaalseid lahendusi pakkuvaid pankasid juba 18. aastat järjest. Oluliseks peeti digitaalse teenuse kvaliteeti, pakutavate teenuste ulatust ja kui aktiivselt kliendid neid kasutavad, klientide digitaalsest teenindamisest saadud otsest kasu, digitaalseid lahendusi kasutavate klientide arvu kasvu, milline on interneti- ja mobiilipanga kujundus ning funktsionaalsus.
Global Finance nimetab parimad pangad Euroopas, Põhja- ja Ladina Ameerikas, Aasias, Aafrikas, Lähis-Idas ja Vaikse ookeani piirkonnas. Oktoobris Londonis toimuval auhinnatseremoonial kuulutatakse välja regioonide ning globaalsed üldvõitjad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Skandinaavia pangandusgrupp SEB sõlmis IT- ja ärikonsultatsioonifirmaga CGI lepingu kuluefektiivse pilvepõhise tarkvaraplatvormi CGI Trade360 kasutuselevõtuks.
SEB äriklientidele eelmise aasta lõpust ja selle aasta maist eraklientidele videokõne kaudu kättesaadavad teenused tõid olulisi muutusi nii kliendisuhetesse kui ka panga igapäevatöösse.
Aktsiaseltsi KredEx Krediidikindlustus juhatuse liige Katrin Savi ütleb, et rahvusvahelises äris on ostu-müügiprotsessis lisaks toote või teenuse kvaliteedile olulised ka muud tingimused, näiteks pikk maksetähtaeg aga ka müüja poolt pakutavad finantseerimislahendused. „Suuremate tehingute puhul on oluline pikk maksetähtaeg koos paindliku maksegraafikuga, mida välispartner ootab. Kui ostja soovib tasuda kolme, viie või isegi kümne aasta jooksul, satub Eesti ettevõtja keerulisse olukorda. Riskid on suured, sest maksed võivad viibida või üldse laekumata jääda, ent tellimusest loobuda ei taha ükski eksportija,“ lausus ta Äripäeva Raadios kõlanud saates.