Autor: Bret Metsküla • 31. august 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suurandmete konverents „5% täiendavat efektiivsust“ viimast päeva soodushinnaga

Microsofti andmeplatvormi ja tehisintellekti valkdkonna juht Dmitry Turchyn räägib konverentsil sellest, kuidas andmete abil äri ja elu muuta.
Foto: pixabay.com
Naljakas mõelda, aga kuna meie mõtted ja tegevused on vähemalt 95% ulatuses samad, mis eelneval päeval, on inimeste käitumismustreid väga lihtne ennustada. Neid teadmisi saab aga väga edukalt ära kasutada ärilises tegevuses.

Tehnoloogiad, mis tänast digitaalset transformatsiooni toidavad, on olemas olnud kümneid aastaid. Praegu on aga just see aeg, kus nende tehnoloogiate kasutamine päris maailma projektide jaoks on muutunud majanduslikult tõhusaks ja piisavalt lihtsaks, et kasutada neid peaaegu igas äri valdkonnas – turundusest tootmise ja klientide teenindamiseni.

See muudab andmed peamiseks väärtust loovaks varaks, mis ei mõjuta vaid kulusid ja tulusid, aga ka strateegilisi toote- ja turule sisenemise otsuseid.

Kuidas hoida kokku müügitegevusel? Kuidas optimeerida kasumlikult? Kuidas kasutada kliendiandmeid tulemuslikult ära turunduses? Need on küsimused, millele finantsjuht peaks juba praegu oskama vastata. Algoritmid on ammu olemas, neid tuleb kasutama hakata!

Kuidas seda aga teha, räägime 12. oktoobril toimuval suurandmete konverentsil

Aitame teil leida üles need viimased 5% efektiivsust, mis muidu võib olla kahe silma vahele jäänud, ja saadame teid koju tegevusplaaniga, kuidas kohe andmetest kasu lõigata.

Kohe registreerides saate konverentsile tulla veel soodsaima hinnaga 199 €+km. Registreeri SIIN. Soodushind kehtib ainult veel täna, 31. augustil. 

Konverentsil saate kuulata:

Kuidas andmete abil äri ja elu muuta?- (inglise keeles)

Dmitry Turchyn, Microsofti andmeplatvormi ja tehisintellekti juht Kesk- ja Ida-Euroopas

Tehnoloogiad, mis tänast digitaalset transformatsiooni toidavad, on olemas olnud kümneid aastaid, kuid just praegu on aeg, kus nende tehnoloogiate kasutamine päris maailma projektide jaoks on muutunud majanduslikult tõhusaks ja piisavalt lihtsaks, et kasutada neid peaaegu igas äri valdkonnas – turundusest tootmise ja klientide teenindamiseni. See muudab andmete, aga ka andmeteadlase rolli organisatsioonis, muutes need peamiseks väärtust loovaks varaks, mis ei mõjuta vaid kulusid ja tulusid, aga ka strateegilisi toote- ja turule sisenemise otsuseid.

Kas robotid teevad paremaid juhtimisotsuseid?

Andres Kukke, Infovara ärianalüüsi juhtivkonsultant

Kuidas andmeanalüüs (nii suur- kui ka väikeandmete) aitab meil aru saada, millised meie mõttemudelid ärist vajaksid väljavahetamist ? Kuidas luua algoritme (mudeleid), mis teevad meie otsused nutikamaks? Kuidas visuaalses keeles esitatud juhtimislauad (dashboard’id) muudavad meie arusaamist ärist?

Kuidas on Tele2 andmete abil äri edendanud?

Argo Virkebau, Tele2 Eesti tegevdirektor

Millised suurandmed on kasulikud ja kuidas neid kasutada? Mida teha olukorras, kus andmete kogumine ja analüüs on kallimad, kui nendest tekkiv väärtus? Näited edulugudest ja läbikukkumistest.

Kuidas erinevad andmeallikad loovad täiendväärtust?

Mart Mägi, Statistikaameti peadirektor

Kuidas statistikaamet täna juba suurandmeid kasutab (registrite ristkasutus Eestis, EMTA andmed, Eleringi andmed jt)? Kuidas kavatseb statistikaamet neid andmeid ettevõtjatega lähiajal ja ka kaugemas tulevikus jagada? Kuidas saab ettevõtja riikliku statistika aluseks olevaid andmeid kasutada ja oma äritegevusega siduda?

Kuidas on Elisa end andmekaitsemääruseks ette valmistanud?

Allan Aedmaa, Elisa Eesti peajurist

Elisa kogemus, kuidas GDPRiks praktikas valmistuda, sh vastused küsimustele: Kuidas see massiivne regulatsioon ettevõttes töötajatele hõlmatavaks teha? Kes võiks teha ja kes peaks toetama? Kus on ettevõttes kliendiandmed? Mis tasemel GDPRi tarbeks arendusi teha? Mida ja kuidas GDPRiga seoses kirja panna? Kus on äri (big data)?

Diskussioon: kui kaugele võib isikuandmete kasutamisega minna?

Diskuteerivad statistikaameti juht Mart Mägi, Nortali suurandmete spetsialist Lauri Ilison, IIZI Kindlustusmaakleri tegevjuht Igor Fedotov ja advokaadibüroo TRINITI vandeadvokaat Karmen Turk.

 

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077