21. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

BonBoni pesufirma kavatseb börsile tulla

BonBon Lingerie tegevjuht Jana Pikkur
Eesti pesubränd BonBon Lingerie OÜ on elavnenud ja jõud mobiliseerinud, siht on paari aasta pärast börsile tulla.

Kaks aastat tagasi omandas etteõttest 70% strateegiline investor Wellman, endistel suuromanikel perekond Raudverel on Adepte OÜ kaudu osalus 30 protsenti.

„Suurt brändi saab teha ainult suurte inimeste ja korralike süsteemsete protsessidega,“ ütles Wellmani juht Ivo Tahk. Tema sõnul on BonBon Eestis ülitugev. „See omab väga selget võimekust ka eksporditurgudel,“ ütles Tahk. „Kuna liigume ülesmäge, siis kasvavate müügi- ning tootmismahtude juures on meil plaanis ka paari aasta jooksul muutuda avalikuks, börsil noteeritud ettevõtteks,“ ütles Tahk.

Tuleb jõuda kasumisse

Uue tegevjuhi Jana Pikkuri sõnul on Raudvered nüüd vaid vaiksed osanikud, kes aitavad know-how’ga. „Küsime nendelt nõu ekspordi, tarnete ja muu välisturgudel eduks vajaliku kohta,“ selgitas Pikkur.

Gregor Raudvere loodab, et uue juhtkonna eestvedamisel hakkab ettevõte teenima kasumit. „Lisaks tegeleme aktiivselt võlglastega, siis saab edasi kustutada ka Gemhilli võlgnevusi,“ sõnas Adepte juhatuse liige. 2012. aastal emiteeris kaubamärki BonBon Lingerie kasutanud AS Gemhill poole miljoni euro eest võlakirju, makstes intressi 8% aastas.

Bonboni kommunikatsiooni ja rahvusvahelise turunduse uus tegevjuht Triin Randloo tõi välja kaks lähemat eesmärki: tõusta tuhast Eesti turul ja siseneda Aasia turule.

Ekspordisihtidena nimetas Randloo Singapuri ja Indoneesia turge. Euroopas alustatakse müügiga 30. mail Taanis. Samuti rihitakse Saksamaa turgu, kus edasimüügiga tegelevad agendid. Kolmas suund on Venemaa.

Tahk soovib koos värske meeskonnaga teha BonBonist enda sõnul esimese tõelise Eesti brändi, mille toode valmib täielikult kodumaal, disainist tootmiseni. „Mitte sellise blää-blää Eesti brändi, mis toodab kusagil Aasias lapstööjõudu kasutades ja kleebib endale külge silte Euroopast ja Eestist,“ ütles ta. Tema sõnul ei saa premium bränd olla toodetud Aasias allhanget kasutades.

Loe pikemalt Äripäevast.

Müügitulu 2016: 184 091 EUR

Ärikasum(kahjum) 2016: - 49 867 EUR

Töötajaid 2016: 33

Omanikud 2018: Wellman (70%), Adepte (30%)

Allikas: Äripäeva infopank

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077