• OMX Baltic0,42%267,37
  • OMX Riga0,02%882,49
  • OMX Tallinn0,25%1 699,82
  • OMX Vilnius0,56%1 039,82
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,07%8 287,3
  • Nikkei 225−0,37%38 208,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%113,3
  • OMX Baltic0,42%267,37
  • OMX Riga0,02%882,49
  • OMX Tallinn0,25%1 699,82
  • OMX Vilnius0,56%1 039,82
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,07%8 287,3
  • Nikkei 225−0,37%38 208,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%113,3
  • 21.05.18, 17:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BonBoni pesufirma kavatseb börsile tulla

Eesti pesubränd BonBon Lingerie OÜ on elavnenud ja jõud mobiliseerinud, siht on paari aasta pärast börsile tulla.
BonBon Lingerie tegevjuht Jana Pikkur
  • BonBon Lingerie tegevjuht Jana Pikkur
Kaks aastat tagasi omandas etteõttest 70% strateegiline investor Wellman, endistel suuromanikel perekond Raudverel on Adepte OÜ kaudu osalus 30 protsenti.
„Suurt brändi saab teha ainult suurte inimeste ja korralike süsteemsete protsessidega,“ ütles Wellmani juht Ivo Tahk. Tema sõnul on BonBon Eestis ülitugev. „See omab väga selget võimekust ka eksporditurgudel,“ ütles Tahk. „Kuna liigume ülesmäge, siis kasvavate müügi- ning tootmismahtude juures on meil plaanis ka paari aasta jooksul muutuda avalikuks, börsil noteeritud ettevõtteks,“ ütles Tahk.
Tuleb jõuda kasumisse
Uue tegevjuhi Jana Pikkuri sõnul on Raudvered nüüd vaid vaiksed osanikud, kes aitavad know-how’ga. „Küsime nendelt nõu ekspordi, tarnete ja muu välisturgudel eduks vajaliku kohta,“ selgitas Pikkur.
Gregor Raudvere loodab, et uue juhtkonna eestvedamisel hakkab ettevõte teenima kasumit. „Lisaks tegeleme aktiivselt võlglastega, siis saab edasi kustutada ka Gemhilli võlgnevusi,“ sõnas Adepte juhatuse liige. 2012. aastal emiteeris kaubamärki BonBon Lingerie kasutanud AS Gemhill poole miljoni euro eest võlakirju, makstes intressi 8% aastas.
Bonboni kommunikatsiooni ja rahvusvahelise turunduse uus tegevjuht Triin Randloo tõi välja kaks lähemat eesmärki: tõusta tuhast Eesti turul ja siseneda Aasia turule.
Ekspordisihtidena nimetas Randloo Singapuri ja Indoneesia turge. Euroopas alustatakse müügiga 30. mail Taanis. Samuti rihitakse Saksamaa turgu, kus edasimüügiga tegelevad agendid. Kolmas suund on Venemaa.
Tahk soovib koos värske meeskonnaga teha BonBonist enda sõnul esimese tõelise Eesti brändi, mille toode valmib täielikult kodumaal, disainist tootmiseni. „Mitte sellise blää-blää Eesti brändi, mis toodab kusagil Aasias lapstööjõudu kasutades ja kleebib endale külge silte Euroopast ja Eestist,“ ütles ta. Tema sõnul ei saa premium bränd olla toodetud Aasias allhanget kasutades.
Loe pikemalt Äripäevast.
Bon Lingerie OÜ
Müügitulu 2016: 184 091 EUR
Ärikasum(kahjum) 2016: - 49 867 EUR
Töötajaid 2016: 33
Omanikud 2018: Wellman (70%), Adepte (30%)
Allikas: Äripäeva infopank

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 12:06
Käes on parimad aastad võlakirjade emiteerimiseks
Investorite huvi võlakirjade vastu on suur, sest langevate intressimäärade keskkonnas võib võlakirjadest päris head tootlust saada. Lähiaastad on võlakirjade aastad, nenditakse saates “Soraineni sagedus”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Finantsuudised esilehele