Autor: Villu Zirnask • 22. mai 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Jaefirmade sage viga – müügipersonali kärped seal, kus neid teha ei tohiks
Langenud käibega toimetulekuks kärbivad jaemüüjad väga tihti tööjõudu. Enamiku kaupluste jaoks on palk suuruselt teine kulu, mistõttu töötajate arvu või töötundide vähendamine on kiire ja lihtne viis plussi jäämiseks. See kiire lahendus on aga „viltu läinud ärikoolimõtlemine“, ütlevad Whartoni ärikooli professorid Marshall Fisher, Serguei Netessine ja Santiago Gallino.
Pilt on illustratiivne.
Foto: Andres Haabu
Jaemüügiettevõtetele on ülimalt oluline aru saada, et töötajad on pea iga müügipinna kõige väärtuslikum vara – eriti praegu. Veebipoed ähvardavad lõpu teha paljudele füüsilistele kauplustele, aga suurepärane teenindus võib olla otsustav tegur, mis paneb kliendi ostu sooritama, mitte rahulolematult minema jalutama.