Autor: Villu Zirnask • 22. märts 2021

Juhtimisprofessorid: ärimudeli uuendamiseks peab oskama näha puude taga metsa

Whartoni ärikooli juhtimisprofessor Raffi Amit ja Hispaania IESE ärikooli ettevõtlusprofessor Christoph Zott on kirjutanud uue raamatu ärimudelitest: „Ärimudeli innovatsiooni strateegia: ülemineku kontseptsioonid ja tööriistad ettevõtlikele liidritele“ („Business Model Innovation Strategy: Transformational Concepts and Tools for Entrepreneurial Leaders”). Nad rääkisid intervjuus veebiajakirjale Knowledge@Wharton, kuidas ärimudeli uuendamise abil juhtida ettevõtteid läbi sellistest tormilistest ja muutlikkest ajajärkudest nagu praegu.
Hispaania IESE ärikooli ettevõtlusprofessor Christoph Zott

Knowledge@Wharton: Räägime sellest, mis on ärimudeli innovatsioon. Oma raamatus defineerite te selle, öeldes lugejale, mis see ei ole. Te kirjutate, et „tegevuse muutmine kiiremaks, odavamaks või kvaliteetsemaks ei ole ärimudeli innovatsioon“. See väide jätab mängust välja traditsioonilised tulemuste parandamise viisid, mida juhid tavaliselt kasutavad. Mida nad selle asemel tegema peaksid?

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077