Autor: Villu Zirnask • 21. detsember 2021

Uuring: kriisi ajal aitab usalduse olemasolu käibevahendite nappusega paremini hakkama saada

Viimase aja suurimad Eesti reisikorraldajaid mõjutanud kriisid on olnud praegune COVID-19 pandeemia, 2011. aasta Egiptuse poliitilised rahutused, 2008. aasta ülemaailmne majanduskriis ja 2001. aasta 11. septembri terrorirünnakud. TÜ Pärnu Kolledžis kaitstud lõputööst selgus, et enamasti ei ole Eesti reisikorraldajad rakendanud nende puhul kriisijuhtimist, vaid pigem tegutsevad vastavalt hetkeolukorrale, ilma otsese kriisijuhtimise strateegiata.
Foto: Pixabay

Töö autor Riina Hein uuris töös „Kriisi mõju väljaminevale turismile ja kriisijuhtimine Eesti reisikorraldajate näitel“. Ta küsitles Eestis alates 1995. aastast tegutsenud või tegutsevate suurimate reisikorraldusettevõtete juhte. Reisikorraldaja on reisiettevõte, kes korraldab ja müüb pakettreise. Uuringus osalema nõustusid seitse reisikorraldusettevõtet: Novatours (tegutsenud alates 8. veebruarist 2004), Tez Tour (2008. aastast), TUI Baltics (18. detsembrist 2019), Aurinko (tegutses 21. märtsist 2001 kuni 2019. aastani), GoAdventure (20. novembrist 2006 kuni 7. oktoobrini 2016), Domina World Travel (2000–2011) ja Wris Tours (1995–2003).

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077