Uuring: kriisi ajal aitab usalduse olemasolu käibevahendite nappusega paremini hakkama saada
Viimase aja suurimad Eesti reisikorraldajaid mõjutanud kriisid on olnud praegune COVID-19 pandeemia, 2011. aasta Egiptuse poliitilised rahutused, 2008. aasta ülemaailmne majanduskriis ja 2001. aasta 11. septembri terrorirünnakud. TÜ Pärnu Kolledžis kaitstud lõputööst selgus, et enamasti ei ole Eesti reisikorraldajad rakendanud nende puhul kriisijuhtimist, vaid pigem tegutsevad vastavalt hetkeolukorrale, ilma otsese kriisijuhtimise strateegiata.
Autor: Pixabay
Töö autor Riina Hein uuris töös „Kriisi mõju väljaminevale turismile ja kriisijuhtimine Eesti reisikorraldajate näitel“. Ta küsitles Eestis alates 1995. aastast tegutsenud või tegutsevate suurimate reisikorraldusettevõtete juhte. Reisikorraldaja on reisiettevõte, kes korraldab ja müüb pakettreise. Uuringus osalema nõustusid seitse reisikorraldusettevõtet: Novatours (tegutsenud alates 8. veebruarist 2004), Tez Tour (2008. aastast), TUI Baltics (18. detsembrist 2019), Aurinko (tegutses 21. märtsist 2001 kuni 2019. aastani), GoAdventure (20. novembrist 2006 kuni 7. oktoobrini 2016), Domina World Travel (2000–2011) ja Wris Tours (1995–2003).
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Finantsuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.