Kuigi Klick Eesti finantsjuht suurt stressi uuele aastale vastu minnes ei tunne, aga muret ostujõu languse osas nendib temagi, mistõttu läheb uuele aastale vastu kahe eelarvega.

- Klick Eesti juhatuse liige ja finantsjuht Kaire Koik.
- Foto: Raul Mee
Võrreldes möödunud aastaga jäi Klick musta reede kampaaniaga rahule. "Osteti rohkem kui möödunud aastal, alanud on jõuluostude aeg,” tõdes Klick Eesti juhatuse liige ja finantsjuht Kaire Koik teisipäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Praegu inimesed tema hinnangul kokku ei hoia, vaid püüavad lähedaste jõulusoove täita.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestlaste liikuvus on viimaste aastakümnetega märgatavalt kasvanud – töö-, õppimis- ja elukohamuutused üle riigipiiride on muutunud tavapäraseks. Kuid mis juhtub siis, kui inimene on elanud mitmes riigis ja jätnud vara laiali üle maailma? Kuidas toimub pärimine, kui ühed pärijad elavad Eestis, teised Soomes ja kolmandad on jäljetult kadunud?