Tarbijahinnaindeksi aastane kasv oli veebruaris 5,3% mis oli isegi natuke rohkem kui varem avaldatud kiirhinnang näitas. Eesti hinnakasv on Euroopa kiiremaid.

- Bigbanki peaökonomist Raul Eamets Foto: Raul Mee
Jätkuvalt annab hinnakasvu väga olulise panuse sideteenuste hinnakasv, samas on sideteenuste osakaal meie tarbimiskorvis suhteliselt madal: 4%. Kõige suurem kuluartikkel tarbimiskorvis on toiduained, mis moodustavad 21,4% kõikidest kuludest, teisel kohal on eluasemekulud 17,6% ja kolmandal kohal on transpordikulud 14,5%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris jätkus kiire hinnakasv – aastases võrdluses tõusid hinnad 5,3% ja kuises võrdluses 1,4%. Vaid kahe kuuga on sel aastal hinnad kasvanud juba 2,8%. Hinnakasvu kiirenemine on ootuspärane.
Veebruaris tõusid statistikaameti andmetel tarbijahinnad aasta arvestuses 5,3%. Enamikus euroala riikides aastane hinnakasv aeglustus; kogu euroala hinnakasv oli veebruaris 2,4%.
Tarbijahinnad kasvasid veebruaris võrreldes jaanuariga 1,4 protsendi võrra ning kui arvestada sesoonseid faktoreid, siis 1,2 protsendi võrra. Võrreldes aasta varasemaga on hinnad 5,3 protsenti kallimad, kusjuures kaupade hinnad kallinesid 2 protsenti ning teenused 10,6 protsenti.
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.