Ainult tellijatele
23. märts 2017
Ainult tellijatele

Kas teenuskeskused suudavad tõesti pakkuda klientidele nii paremat kvaliteeti kui ka paremat hinda?

Autor: pixabay.com

Praegusel ajal on avalikus sektoris globaalne megatrend erinevate (tugi)funktsioonide (peamiselt raamatupidamise, palgaarvestuse, personaliarvestuse, kinnisvarahalduse, infotehnoloogia ja hangete) konsolideerimine teenuskeskustesse, kirjutab Kaide Tammel TTÜ Ragnar Nurkse innovatsiooni ja valitsemise instituudis kaitstud doktoritöös „Raamatupidamiskeskuste loomine avalikus sektoris: Eesti näide”.

Tammel kirjutab, et kuigi teenuskeskuste loomine avalikus sektoris on väga populaarne, on olemasolev teadmine selle fenomeni kohta endiselt napp. „Teatava illusiooni info rohkusest loob praktikutele suunatud „parimat praktikat” ja teenuskeskuse rakendamiseks juhtnööre pakkuv kirjandus konsultatsiooni- ja infotehnoloogiaettevõtetelt, kelle jaoks on avalik sektor oluliseks turuks, kus oma tooteid ja teenuseid pakkuda,” selgitab ta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Finantsuudised.ee toetajad:
Daisy PelloFinantsuudised.ee juhtTel: 667 0405
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077