Taxify alustas koostööd maailma suurima sõidujagamisteenust pakkuva platvormiga Didi Chuxing. Partnerlusega investeerib Didi Taxifysse ning toetab Eesti ettevõtte edasist kasvu Aafrikas ja Euroopas.
- Markus Villig Foto: Andres Haabu
Taxify asutaja ja tegevjuhi Markus Villigu sõnul kasutab Taxify investeeringut kasvamiseks põhiturgudel ning laienemiseks uutesse riikidesse. „Usume, et Didi on parim koostööpartner, kelle abiga saab Taxify kasvada Euroopas ja Aafrikas kõige populaarsemaks transpordipakkujaks,“ lisas Villig.
Lisaks äriarendusele jätkab Taxify suuri investeeringuid tehnoloogiasse ning plaanib Eesti kontorisse palgata 70 tarkvaraarendajat ja tootejuhti.
„Taxify pakub innovatiivset ja kõrgekvaliteedilist mobiiliteenust väga erinevatel turgudel. Me jagame pühendumust rakendada mobiilitehnoloogia võimalusi parimal võimalikul moel, et rahuldada klientide vajadusi pidevalt muutuvas ühiskonnas ning uuendada ja arendada traditsioonilist transpordivaldkonda. Usun, et partnerlus aitab edendada koostööd Aasia, Euroopa ja Aafrika transpordivõrgustike vahel,” sõnas Didi Chuxing asutaja ja tegevjuht Will Cheng Wei.
Taxify on eestimaine tehnoloogiafirma, mis arendab ülemaailmset taksode ja sõidujagamise platvormi. Taxify tegutseb 25 linnas ja 18 erinevas riigis, vahendades aastas kümneid miljoneid sõite. Firmas töötab üle 180 inimese ja kasvu finantseerimiseks on varem kaasatud 2 miljonit eurot riskikapitali.
Didi Chuxing on transporditeenust pakkuv IT-platvorm. Ettevõte vahendab erinevaid mobiilseid sõidu-, kulleri- ja renditeenuseid rohkem kui 400 miljonile kasutajale. 2016. aasta oktoobri seisuga vahendas Didi iga päev üle 20 miljoni sõidu. Augustis 2016 võttis Didi Hiinas üle Uberi tegevuse.
Seotud lood
EASi tellitud Eesti juhtimisvaldkonna uuring 2015 tuvastab, et Eesti juhid Eesti firmades panevad põhitähelepanu ettevõtte efektiivsuse parandamisele. Rahvusvahelistumine ja eksport ei ole oluline ning kavandamishorisont on jätkuvalt lühike. Sellist prioriteetide seadmist võib ehk nimetada ka „peenhäälestamiseks“.
Uute ärimudelite puhul tuleb arvestada mitte ainult tehnoloogia ja digitaalsete lahendustega, vaid lugematute teiste teguritega, mis ulatuvad brändi fännibaasist kuni eristuva organisatsioonikultuurini, rääkis SEB konverentsil Innovatsioonilabor 2017 Hollandi äristrateeg ja konsultant Patrick van der Pijl.
Eestimaine transpordiplatvorm Taxify avas teenuse Aserbaidžaani pealinnas Bakuus ja Maltal. Taxify Androidi rakendusel täitus 1 miljon allalaadimist Google Play keskkonnas.
Eesti kaubandus-tööstuskoda ja Swedbank ootavad noori kuni 30aastaseid (k.a) Eesti ettevõtjaid kandideerima 5000 euro suurusele noore ettevõtja preemiale. Preemia ja aasta noore ettevõtja tiitli annab president Kersti Kaljulaid üle 5. oktoobril toimuval pidulikul Eesti ettevõtlusauhindade galal.
Kuidas alustada ärianalüütikaga väikeses tootmisettevõttes? Ärianalüütika (BI, Business Intelligence) on oluline tööriist, mis aitab isegi väikestel tootmisettevõtetel teha andmepõhiseid otsuseid, parandada efektiivsust ja suurendada kasumlikkust. Kuigi see võib alguses tunduda keeruline, saab BI kasutuselevõtu jagada loogilisteks sammudeks, mis on jõukohased ka väiksematele ettevõtetele.