Seda sajandit on hakatud kutsuma andmesajandiks. Seda sellepärast, et andmed ning nende töötlus on muutunud uueks ettevõtte kasvu ja tootlikkuse kasvu allikaks ning teatavatel valdkondadel juba ka konkureerimise allikaks. Andmetest pole aga kasu, kui nendega midagi teha ei osata või tehakse tegevusi, mida alati on tehtud.
Kuidas kasutada ära andmete täit potentsiaali juhtimisotsuste tegemiseks, lahkame 17. oktoobril toimuval
äriarenduse konverentsil. Äriarenduse konverentsil esinevad teiste hulgas suurandmete ekspert Lauri Ilison ja ärianalüüsi asjatundja Andres Kukke. Neid toetavad kogemuslood Eesti eri ettevõtetest.
Konverentsil osaleja lahkub konverentsilt järgmiste teadmistega:
Millised on trendid andmete ja andmekaeve maailmas
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lihtsad näited, kuidas andmeid kasutada olenevalt ettevõtte tüübist
Inspiratsioon, mis võiks olla aluseks, et kuulajad saaksid sarnaseid tulemusi oma ettevõttes ise saavutada
Kuidas ärianalüüsi valdkonnas orienteeruda
Millised on ärianalüüsi maailmatrendid ja kogemused Eestist
Kuidas ärianalüütikaga alustada
Kuidas ärianalüütika mehitada
Kuidas jaotada rollid IT ja äripoole vahel
Mis on ärianalüütika alustamise olulisemad sammud
Hetkel kuum
Kvartaalse väljamaksega võlakirju saab märkida 11. novembrini
Artikkel jätkub pärast reklaami
Milline on ärianalüütika elukaar, mida teha kõigepealt, millised teemad jätta hilisemaks
Mis on innovatsioon ja miks sellega üldse tegelda
Mida saavad nn olemasolevad ettevõtted õppida startup'idelt
Kuidas juhtida innovatsiooni
Äriarenduse konverentsi kava ja registreerimise leiate
siit.Seotud lood
Aktsiaseltsi KredEx Krediidikindlustus juhatuse liige Katrin Savi ütleb, et rahvusvahelises äris on ostu-müügiprotsessis lisaks toote või teenuse kvaliteedile olulised ka muud tingimused, näiteks pikk maksetähtaeg aga ka müüja poolt pakutavad finantseerimislahendused. „Suuremate tehingute puhul on oluline pikk maksetähtaeg koos paindliku maksegraafikuga, mida välispartner ootab. Kui ostja soovib tasuda kolme, viie või isegi kümne aasta jooksul, satub Eesti ettevõtja keerulisse olukorda. Riskid on suured, sest maksed võivad viibida või üldse laekumata jääda, ent tellimusest loobuda ei taha ükski eksportija,“ lausus ta Äripäeva Raadios kõlanud saates.