Autor: Finantsuudised.ee • 9. september 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Miks ja kuidas alustada ärianalüütikaga?

Seda sajandit on hakatud kutsuma andmesajandiks. Seda sellepärast, et andmed ning nende töötlus on muutunud uueks ettevõtte kasvu ja tootlikkuse kasvu allikaks ning teatavatel valdkondadel juba ka konkureerimise allikaks. Andmetest pole aga kasu, kui nendega midagi teha ei osata või tehakse tegevusi, mida alati on tehtud.

Kuidas kasutada ära andmete täit potentsiaali juhtimisotsuste tegemiseks, lahkame 17. oktoobril toimuval äriarenduse konverentsil. Äriarenduse konverentsil esinevad teiste hulgas suurandmete ekspert Lauri Ilison ja ärianalüüsi asjatundja Andres Kukke. Neid toetavad kogemuslood Eesti eri ettevõtetest.

Äriarenduse konverents 17. oktoobril 2018

Konverentsil osaleja lahkub konverentsilt järgmiste teadmistega:

Millised on trendid andmete ja andmekaeve maailmas

Lihtsad näited, kuidas andmeid kasutada olenevalt ettevõtte tüübist

Inspiratsioon, mis võiks olla aluseks, et kuulajad saaksid sarnaseid tulemusi oma ettevõttes ise saavutada

Kuidas ärianalüüsi valdkonnas orienteeruda

Millised on ärianalüüsi maailmatrendid ja kogemused Eestist

Kuidas ärianalüütikaga alustada

Kuidas ärianalüütika mehitada

Kuidas jaotada rollid IT ja äripoole vahel

Mis on ärianalüütika alustamise olulisemad sammud

Milline on ärianalüütika elukaar, mida teha kõigepealt, millised teemad jätta hilisemaks

Mis on innovatsioon ja miks sellega üldse tegelda

Mida saavad nn olemasolevad ettevõtted õppida startup'idelt

Kuidas juhtida innovatsiooni

Äriarenduse konverentsi kava ja registreerimise leiate siit.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077