Tolstaya sõnul aitab automatiseerimine neil siseneda uude turgudele. „Me müüme äpi kaudu, e-poe kaudu, mitme kioski kaudu jne. Sellist mudelit ekspordime teiste riikidesse,” kirjeldas ta.
Tolstaya tõi Eesti kinoturul välja kolm suurt tegijat, kes on omavahel turu jaganud: Forum Cinemas, Cinamon ja Apollo. Cinamoni juhi sõnul on nende käes praegu 15% turust, Apollo omab 55% ja Forum Cinemas 30%.
Kuidas kavatse Cinamon ellu jääda ja areneda? Tolstaya sõnul tuleb panustada toote kõrgkvaliteedile. „Me toome kinosse rohkem ambience'i, teeme nii, et inimestel oleks hea sees olla. Palju aega kulutame disainile,” ütles ta.
Meie peamised konkurendid on kõik, kes võtavad ära inimeste vaba aega.
Konkurents vaba aja pärast
„Kõige rohkem peame konkureerima inimeste vaba aja pärast. Meie konkurendid ei ole teised kinod. Meie konkurendid on kõik tegevused, mille peale inimesed kulutavad oma vaba aega: teater, restoran, veepark, loomaed jne,” ütles Tolstaya. "Need on meie peamised konkurendid aja pärast, mida inimesed võiksid kinos veeta.”
Aga Tolstayat rõõmustab paranev olukord. Ta näeb, et ühiskond muutub – inimesed elavad kauem, seetõttu on neil ka rohkem vaba aega, mille pärast saavad ettevõtjad konkureerida. Seda nimetab Cinamoni juht heaks uudiseks.
„Majandusteadlased ennustavad, et tulevikus viiepäevane töönädal muutub nelja päeva pikkuseks. Ettevõtjad kurvastavad selle üle, aga see annab meile ka niisuguseid võimalusi, mida enne ei olnud,” lisas Tolstaya.
Loe pikemalt Äripäevast.