Jaeäris peab nüüd esirinnas olemiseks investeerima nii tava- kui ka e-poodidesse
Villu Zirnask, Finantsjuhtimise Infolehe kaasautor, majandusajakirjanik
Millised jaekaubandusettevõtted on koroonapandeemiaga hästi hakkama saanud?
Whartoni ärikooli turundusprofessor Barbara Kahn räägib oma värskest raamatust „Ostlemisrevolutsioon: kuidas jaemüüjaid saadab edu COVID-19lt kiirenduse saanud lõputute muutuste ajastul“ („The Shopping Revolution: How Retailers Succeed in an Era of Endless Disruption Accelerated by COVID-19“).
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Finantsuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.