KPMG Balticsi maksuteenuste juht Merike Oja annab ülevaate, milliseid võimalusi ja ohte sisaldab uus Euroopa Liidu ülene müügitehingute maksustamise süsteem.

- KPMG Balticsi maksuteenuste juht Merike Oja
- Foto: KPMG Baltics
Juuli algusest kehtima hakanud erikordadega muutus lõpptarbijatega (B2C, inglise keeles business to consumer) tehtavate müügitehingute maksustamine. Euroopa Liidu üleste muudatuste eesmärgiks on maksustada lõpptarbija müügid selle riigi käibemaksuga, kus tarbija reaalselt asub, ning käibemaks tasutakse edaspidi üldjuhul ostja riigis. Sealjuures pole tähtis, kas kaup, mis ostjale müüdi, tuli Euroopa Liidust või imporditi kolmandatest riikidest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Keskkonnaministeerium avaldas oma seisukoha pakendiauditi nõuete asjus. Eriti puudutab see pakendiettevõtjaid, kes on 2020. aasta pakendiaruande juba pakendiregistrile esitanud.
Eesti Tööandjate Keskliit annab ülevaate maikuus jõustuvatest seadusemuudatustest.
Valitus kiitis riigihalduse ministri ettepanekul heaks planeerimisseaduse muudatused, mis täpsustavad seaduse sätteid ja sõnastust tagamaks nende üldise õigusselguse ning arusaadavuse.
Praegusaegse ja edumeelse ettevõtte jaoks on põhipanga vahetamine hästi läbimõeldud ja strateegiline samm, mis võib tuua märgatavat kasu. Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas lükkab ümber müüdi, et pangavahetus on ettevõttele keeruline, ajamahukas ja riskantne: „Tänapäeval pole küsimus enam selles, kuidas panka vahetada, vaid miks. Võit seisneb kulude kokkuhoius ja paremas teeninduses.“