18 mai 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Suurandmete küllus ei võta ära vajadust hea teooria ja mudeli järele

Foto: pixabay.com

Murrangulise innovatsiooni teooriaga maailmakuulsaks saanud Clayton Christensen esitleb oma viimases raamatus „töö, mis peab saama tehtud” teooriat. Selle järgi on peamine küsimus, mille ettevõte peaks toote või teenuse kohta esitama: millist tööd klient selle tegema „palkab”? Sellele küsimusele vastamiseks ei piisa suurandmetest korrelatsioonide otsimisest.

Miks enamik uusi tooteid ebaõnnestub? Harvardi ülikooli innovatsiooni- ja juhtimisprofessor Clayton Christensen ütleb oma raamatus „Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice”, et põhjus on ettevõtete keskendumine toote välistele joontele, mitte sellele, mida tarbija tahab selle tootega teha. Veebiajakiri Knowledge@Wharton tutvustab raamatu põhiväiteid ja kirjeldab, kuidas neid põhimõtteid on erinevates tööstusharudes praktiliselt rakendatud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu Finantsjuhtimise Infolehe PDFidele
  • Finantsjuhtimise Infolehe paberväljaande
  • kord nädalas ilmuva finantsuudised.ee uudiskirja
  • Jaga lugu:
    Seotud lood
    Kõik seotud lood
    FINANTSUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad finantsteemaliseduudised igal nädalal enda postkasti.

    Finantsuudised.ee toetajad:

    Finantsuudised logo
    Aadress:
    Telefon:
    E-post: