18. mai 2017
Ainult tellijatele

Suurandmete küllus ei võta ära vajadust hea teooria ja mudeli järele

Autor: pixabay.com

Murrangulise innovatsiooni teooriaga maailmakuulsaks saanud Clayton Christensen esitleb oma viimases raamatus „töö, mis peab saama tehtud” teooriat. Selle järgi on peamine küsimus, mille ettevõte peaks toote või teenuse kohta esitama: millist tööd klient selle tegema „palkab”? Sellele küsimusele vastamiseks ei piisa suurandmetest korrelatsioonide otsimisest.

Miks enamik uusi tooteid ebaõnnestub? Harvardi ülikooli innovatsiooni- ja juhtimisprofessor Clayton Christensen ütleb oma raamatus „Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice”, et põhjus on ettevõtete keskendumine toote välistele joontele, mitte sellele, mida tarbija tahab selle tootega teha. Veebiajakiri Knowledge@Wharton tutvustab raamatu põhiväiteid ja kirjeldab, kuidas neid põhimõtteid on erinevates tööstusharudes praktiliselt rakendatud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Kord nädalas ilmuva finantsuudised.ee uudiskirja
  • Ligipääsu Finantsjuhtimise Infolehe PDFidele
  • Äripäeva Infopanga hõbepaketi
  • Parimad pakkumised finantskoolitustele
Jaga lugu
Finantsuudised.ee toetajad:
Bret MetskülaFinantsuudised.ee juhtTel: 58 117 860
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077