18. mai 2017
Ainult tellijatele

Suurandmete küllus ei võta ära vajadust hea teooria ja mudeli järele

Autor: pixabay.com

Murrangulise innovatsiooni teooriaga maailmakuulsaks saanud Clayton Christensen esitleb oma viimases raamatus „töö, mis peab saama tehtud” teooriat. Selle järgi on peamine küsimus, mille ettevõte peaks toote või teenuse kohta esitama: millist tööd klient selle tegema „palkab”? Sellele küsimusele vastamiseks ei piisa suurandmetest korrelatsioonide otsimisest.

Miks enamik uusi tooteid ebaõnnestub? Harvardi ülikooli innovatsiooni- ja juhtimisprofessor Clayton Christensen ütleb oma raamatus „Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice”, et põhjus on ettevõtete keskendumine toote välistele joontele, mitte sellele, mida tarbija tahab selle tootega teha. Veebiajakiri [email protected] tutvustab raamatu põhiväiteid ja kirjeldab, kuidas neid põhimõtteid on erinevates tööstusharudes praktiliselt rakendatud.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Finantsuudised.ee toetajad:
Daisy PelloFinantsuudised.ee juhtTel: 667 0405
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077