• OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,02%6 448,56
  • DOW 300,06%44 971,13
  • Nasdaq −0,07%21 607,33
  • FTSE 1000,03%9 141,45
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,02%6 448,56
  • DOW 300,06%44 971,13
  • Nasdaq −0,07%21 607,33
  • FTSE 1000,03%9 141,45
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • 23.03.22, 07:00

Kuidas peab pank põhjendama kliendi konto sulgemist?

Maximus International OÜ (hageja) esitas 2018. aastal Harju Maakohtule Swedbank ASi (kostja) vastu hagi, milles palus tuvastada, et Swedbankil polnud õigust üles öelda temaga sõlmitud arvelduskontolepingut ja väärtpaberikontolepingut.
Majandusajakirjanik Villu Zirnask
  • Majandusajakirjanik Villu Zirnask
Hagiavalduse kohaselt oli Swedbank sõlminud Maximusega tähtajatud lepingud, kuid sulges nende alusel avatud arveldus- ja väärtpaberikonto, viidates rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse (RahaPTS) §-le 20, mis näeb ette panga kohustuse kohaldada hoolsusmeetmeid, ning arvelduskontolepingu punktidele, mis näevad ette panga õiguse öelda kliendiga sõlmitud lepingud kahekuulist etteteatamise tähtaega järgides üles.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Finantsuudised esilehele