Ainult tellijatele
Autor: Villu Zirnask • 23. märts 2022
Ainult tellijatele

Kuidas peab pank põhjendama kliendi konto sulgemist?

Maximus International OÜ (hageja) esitas 2018. aastal Harju Maakohtule Swedbank ASi (kostja) vastu hagi, milles palus tuvastada, et Swedbankil polnud õigust üles öelda temaga sõlmitud arvelduskontolepingut ja väärtpaberikontolepingut.
Majandusajakirjanik Villu Zirnask

Hagiavalduse kohaselt oli Swedbank sõlminud Maximusega tähtajatud lepingud, kuid sulges nende alusel avatud arveldus- ja väärtpaberikonto, viidates rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse (RahaPTS) §-le 20, mis näeb ette panga kohustuse kohaldada hoolsusmeetmeid, ning arvelduskontolepingu punktidele, mis näevad ette panga õiguse öelda kliendiga sõlmitud lepingud kahekuulist etteteatamise tähtaega järgides üles.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Finantsuudised.ee toetajad:
Marge AasalaidFinantsuudised.ee juhtTel: 52 80 443
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077